Drukarka fiskalna wymiana modulu

Jeżeli prowadzisz restaurację, bar, kawiarnię albo fast-food z zapiekankami niniejszy komunikat jest dla Ciebie. Od 2015 roku każda osoba realizująca w Polsce punkt gastronomiczny, również tzw. "małej gastronomii" ma cel rejestrowania sprzedaży poprzez kasę fiskalną niezależnie od wysokości swoich obrotów.

W praktyce w terenach gastronomicznych możemy wystąpić dwa podstawowe typy urządzeń: kasę fiskalną, czyli urządzenie działające samodzielnie oraz drukarkę fiskalną, jaką należy podłączyć do komputera z aplikacją sprzedażową, bo nie zajmuje ona nawet własnej klawiatury. To kolejne rozwiązanie traktowane jest w ogromnych restauracjach czy sieciach szybkiej obsługi. Małe lokale zwykle nie posiadają programów komputerowych do obsługi klientów przy poszczególnych stolikach. Kasa fiskalna dla gastronomii powinna mieć kilka charakterystycznych cech, odróżniających ją od zwykłej kasy finansowej i usprawniających pracę kelnerom lub gospodarzom, takich jak: podwyższona siła na zalanie i zabrudzenie, wytrzymały akumulator, szybką wymianę papieru, intuicyjną i czytelną obsługę czy szybki wydruk paragonu, dla mężczyzny który z niecierpliwością czeka przy stoliku na swoje rozliczenie. Dodatkowym argumentem istnieje okazję zapisu elektronicznej kopii paragonu, pozwalająca na zapisywanie wydruków np. na mapie pamięci, co sprzyja ich przechowywanie przez wymagane przepisami 5 lat. Kasa fiskalna dla gastronomii powinna mieć odpowiednie wymiary, pozwalające na jej bliskie używanie na ladzie czy przy stołach oraz przenoszenie po wszystkim domu, a oraz nowy i średni design. Oprogramowanie gastronomiczne pozwala na prawdziwe monitorowanie sprzedaży oraz długie rozliczanie kelnerów. Zakup kasy fiskalnej stanowi dla wielu rozpoczynających działalność drink z ogromniejszych kosztów, więc warto dodać, że przy zastosowaniu kilku warunków można osiągnąć na ostatni przedmiot ulgę, wynoszącą nawet 90% ceny kasy. Warto jeszcze dobrze wcześniej rozejrzeć się za kasą dla gastronomii, żeby być zdolność jej sprawdzenia oraz przeszkolenia pracowników z norm jej korzystania i zgodzie z pomysłami do obsługi punktów restauracyjnych.